Fr

ASSOCIATIONS

ACC breekt lans voor creativiteit in effectiviteit

Dinsdag 3 September 2024

ACC breekt lans voor creativiteit in effectiviteit

Petra De Roos, MD van ACC schreef het onlangs nog in onze Brunch: marketing met creativiteit zorgt voor meer effectiviteit en aan studies geen gebrek om ze te bewijzen. “En toch lijken sommige adverteerders (en bureaus) uit het oog verloren welke superkracht ze in handen (kunnen) hebben”, aldus ACC in de aankondiging van zijn recentste whitepaper.

MC = E2 is gewijd aan creatieve effectiviteit en zet de belangrijkste onderzoeken op een rijtje. Die worden geconcretiseerd in zeven aanbevelingen van doorgewinterde strategen en aangevuld met een luik “conversation starters”. Deze laatste zijn bedoeld om het gesprek over de waarde van creatief denken tussen bureaus & opdrachtgevers op gang te trekken.

Deze whitepaper wordt ondersteund door een campagne van FamousGrey in De Tijd & L’Echo in het kader van het partnership van ACC met Trustmedia, part of Mediafin.

Je kan de whitepaper “MC = E².  Hoe marketing met creativiteit zorgt voor veel meer effectiviteit.” downloaden NL & FR op de website of je exemplaar aanvragen bij lia@acc.be.

Archief / ASSOCIATIONS