Fr

ASSOCIATIONS

World TV Day: aandacht voor ... aandacht

Maandag 21 November 2022

World TV Day: aandacht voor ... aandacht

Ter gelegenheid van World Television Day op 21 november (een datum die 26 jaar geleden gekozen werd door de Verenigde Naties) lossen egta, ACT, EBU en The Global TV Group een tv-spot (productie: Trias Germany) die ons herinnert aan de kracht van televisie om onze aandacht te trekken en vast te houden.
 
“De tv-industrie blijft werken aan een almaar geavanceerder inzicht in advertentie-aandacht. Terwijl content providers en merken strijden om de aandacht van de consument, zal deze opkomende maatstaf helpen aantonen dat tv de korte- en langetermijnresultaten levert die zowel programmamamkers als adverteerders nodig hebben. Op World TV Day zetten we de opkomende attention economy in de schijnwerpers en vieren we de rol van Total TV daarin”, aldus Katty Roberfroid, algemeen directeur van egta in een uitspraak die uiteraard doet denken aan de recente VIA-studie.
 
Meer info hier.

Archief / ASSOCIATIONS