Fr

BRANDS

Luikse Siroop in een nieuw jasje met Fightclub

Zaterdag 19 Augustus 2023

Luikse Siroop in een nieuw jasje met Fightclub

Fightclub (Customer Collective) heeft voor Siroperie Meurens en zijn Luikse Siroop een gloednieuwe branding gecreëerd, met daarbij ook een digitale en OOH-campagne.

De design van de pot, die 79 jaar lang ongewijzigd bleef, werd in een eigentijds jasje gestoken, waarbij de iconische essentie behouden bleef om de herkenbaarheid te waarborgen. Ook de website werd gemoderniseerd.

De herlancering wordt voornamelijk ondersteund in OOH, alsook in SoMe, met een video die gemaakt werd in samenwerking met De Machine en Poum Tchak. De video heeft een hoog popgehalte.

Het geheel introduceert de nieuwe boodschap ‘Swirl it, lick it, heat it, flip it’. Doelstelling daarvan is het gebruiksmoment van de siroop te verbreden, met voortaan onder meer culinaire suggesties voor de consument.

Archief / BRANDS