Fr

BLUE

Roularta huldigt 'Inspiring Impact' aanbod in

Maandag 28 Oktober 2024

Roularta huldigt 'Inspiring Impact' aanbod in

Naar aanleiding van de derde Trends Impact Awards, waaraan dit jaar 120 bedrijven deelnamen, kondigt Roularta Advertising de lancering aan van een crossmediaal aanbod (tv, magazine, online) om “bedrijven te ondersteunen om hun ESG-inspanningen zichtbaar te maken”.
 
Roularta Advertising legt uit dat dit “Inspiring Impact”-aanbod steunt op de community van zijn merken Trends en Canal Z en op de initiatieven die de groep de voorbije jaren heeft genomen. Sinds 2021 zet het bedrijf zich in voor duurzaamheid. Onder het motto ‘Roularta Cares’ richt het zich in het bijzonder op vier specifieke SDG-doelstellingen: kwaliteitsvorming, eerlijk werk, verantwoorde productie en klimaatactie.
 
“Veel bedrijven zetten zich al jaren in voor duurzame ontwikkeling, maar zijn vaak terughoudend om hun inspanningen met het grote publiek te delen. ‘Inspiring Impact’ wil hen helpen om hun verhaal op een authentieke en transparante manier te vertellen.”

Archief / BLUE