Fr

BRANDS

Rare Beauty komt met eerste globale campagne

Dinsdag 22 Oktober 2024

Rare Beauty komt met eerste globale campagne

In samenwerking met Fred & Farid LA onthult Rare Beauty, het cosmeticamerk dat gecreëerd werd door Selena Gomez, zijn eerste internationale reclamecampagne. Baseline: ‘Love you rare’.

De campagne die ‘Every Side of You’ gedoopt werd, is naar verluidt bedoeld om “de eigenheid van elke persoon in de bloemen te zetten en de Rare Beauty-community aan te moedigen hun identiteit volledig te omarmen”. “Selena is uitgegroeid tot een inspirerend icoon die voluit zichzelf is, met of zonder make-up. Bij Rare Beauty willen we dat mensen zich goed voelen, met of zonder onze producten”, aldus Katie Welch, CMO van Rare Beauty.

Met Selena Gomez in de voice-over, toont de spot een cast van jonge vrouwen die momenten van verbondenheid delen. Hun emoties zijn met finesse vastgelegd en bieden een authentiek en inclusief portret van zelfliefde, zoals Fred Raillard, medeoprichter van F&F, uitlegt: “Rare Beauty onderscheidt zich echt van andere beautymerken door de manier waarop het tegelijkertijd toont hoe belangrijk het zelfvertrouwen, kwetsbaarheid en zelfexpressie vindt.”

De campagne zal wereldwijd worden uitgerold via verschillende kanalen: sociale netwerken, affichage, CTV, influencers, POS, enz.

Archief / BRANDS