Fr

MEDIA

Flair pakt uit met virtuele influencer

Dinsdag 22 Oktober 2024

Flair pakt uit met virtuele influencer

Deze week start een wel heel opmerkelijke stagiaire op de Flair-redactie: het gaat om virtuele influencer Sassy Soeki. Die is ontstaan uit een nauwe samenwerking tussen meerdere afdelingen binnen RMG en de creatieve studio Uncanny.

Bedoeling: merken de mogelijkheid bieden om op een innovatieve manier verbinding maken met de juiste doelgroepen via visueel aantrekkelijke content en consistente communicatie.

Mark Daemen, directeur strategie & innovatie (Roularta Advertising): “RMG zit in volle digitale transformatie en spijkert stevig aan innovatie en partnerships om de meest relevante mediapartner op de lange termijn te blijven. Contentcreatie wordt een multimediaal proces; bij Flair zelfs digital-first. Door te flirten met de grens tussen de echte en de virtuele wereld weet Flair haar jonge doelgroep te blijven boeien. Dat opent niet enkel nieuwe deuren voor de redactie, maar ook voor adverteerders.”

Archief / MEDIA