Fr

MEDIA

Eleven/DAZN en Pro League onvoorspelbaar voor play-offs

Dinsdag 26 Maart 2024

Eleven/DAZN en Pro League onvoorspelbaar voor play-offs

In samenwerking met Jupiler en aan de vooravond van de play-offs van het Belgische voetbalkampioenschap lanceren Eleven/DAZN en de Pro League ‘It's Unpredictable’, een campagne die de onvoorspelbaarheid van het eindspel van het kampioenschap in de verf zet.
 
‘It's Unpredictable’ bestaat uit een film die de fans mee terugneemt naar 21 juli vorig jaar, vlak voor het begin van het seizoen. Een aantal spelers bezoeken een mysterieuze helderziende om aldus erachter te komen hoe het het scenario van het volgende voetbalseizoen zich zal ontvouwen.
 
De waarzegster onthult aan iedereen zijn professionele toekomst op het veld, maar ze kan in haar kristallen bol niet het antwoord vinden op de ultieme vraag: ‘Wie zal er kampioen worden?’ En dat is logisch, aangezien het antwoord is te vinden in de titel van de campagne: ‘It's Unpredictable’.
 
Verder kunnen fans via een online pagina en op de DAZN app deelnemen aan een wedstrijd en kans maken op een jaar gratis Jupiler. Het volstaat enkel om de mysterieuze ‘helderziende’ te ontmaskeren. In werkelijkheid is dat namelijk een bekend Belgisch figuur.
 
Tijdens de campagne zullen er aanwijzingen worden gedeeld tijdens live wedstrijden en op de sociale media. Aan het einde van de laatste wedstrijd van de Champions play-offs op 26 mei zal de ware identiteit van Madame Irma worden onthuld.

De campagne, van concept tot productie, is volledig in-house ontwikkeld bij Eleven/DAZN, en dit in samenwerking met de Pro League.

Archief / MEDIA