Fr

BRANDS

Danone als voedingsbron voor vooruitgang en YoPro

Maandag 21 Oktober 2024

Danone als voedingsbron voor vooruitgang en YoPro

Danone lanceert een nieuwe Europese campagne (TV, (D)OOH, Digital) ter ondersteuning van zijn YoPro-assortiment van proteïnerijke producten, “ontworpen om te inspireren en persoonlijke ontwikkeling te stimuleren”.
 
Het idee achter het YoPro-platform dat verwoord werd als ‘Feed Your Progress’, is dat “vooruitgang aan de basis ligt van vooruitgang”, aldus BETC dat verantwoordelijk is voor de campagne. Die roept “dat gevoel van energie op dat ontstaat als je nét iets meer kunt – wat je dan weer de energie geeft om te blijven gaan. Het gaat niet om winnen of verliezen, maar gewoon om vooruitkijken en doorgaan”.
 
In de campagne zien we verschillende atleten die het plezier van hun individuele parcours herontdekken. De film is geregisseerd door Alejandra Ruiz-Zorrilla en de foto's zijn gemaakt door Sophie Jones.

Archief / BRANDS