Fr

BRANDS

Actiris zegt 'Ja' aan Ogilvy Social.Lab

Maandag 25 November 2024

Actiris zegt 'Ja' aan Ogilvy Social.Lab

Ogilvy Social.Lab heeft een campagne ontwikkeld voor ‘Stage First’ van Actiris. Dat is een programma dat Brusselse werkgevers aanzet om jonge werkzoekenden een eerste werkervaring aan te bieden. 

In de campagne draait alles rond de beslissende ‘Ja’ die de carrière van werkzoekenden lanceert, met twee boodschappen die aangepast zijn aan elke doelgroep: de ene moedigt kandidaten aan om hun eerste ‘Ja’ te bemachtigen, de andere zet werkgevers aan om die ‘Ja’ te geven. Beide doelgroepen worden doorverwezen naar het online inschrijvingsformulier en kunnen aldus meteen overgaan tot actie.

De campagne wordt in twee fasen gelanceerd (awareness en traffic) in november en december. Ze loopt op Meta, LinkedIn, Teads, YouTube, Spotify en op verschillende tramlijnen in Brussel. Andere media, zoals radio en Trends magazine, richten zich specifiek op werkgevers.

Archief / BRANDS