Fr

TRAINING&BOOKS

'Do Tell' en 'Empathie Werkt' winnen PIM Marketingliteratuurprijs

Maandag 18 November 2024

'Do Tell' en 'Empathie Werkt' winnen PIM Marketingliteratuurprijs

De PIM Marketingliteratuurprijs van Platform Innovatie in Marketing (PIM) gaat dit jaar naar ‘Do Tell’ van Bart Lombaerts, Ann Maes, Frederik Picard & Chris Van Gils. Het boek dat verscheen bij Lannoo Campus, biedt marketeers een helder stappenplan om hun duurzaamheidsinspanningen authentiek en effectief te communiceren om tot een geloofwaardig en gedragen duurzaamheidsverhaal te komen.

De prijs voor de ‘Bewustmaker 2024’ gaat naar ‘Empathie werkt’ van Bart de Leeuw & Mieke Fonck dat verscheen bij Pelcmans. In een tijd van toenemende sociale en economische tegenstellingen toont het boek aan hoe een empathische benadering het verschil kan maken, zowel tussen merken en consumenten als binnen organisaties zelf.

Voor de 22ste editie van de PIM Marketingliteratuurprijs werden 35 marketingboeken ingestuurd. Ontdek de lijst met genomineerden hier.

Archief / TRAINING&BOOKS