Fr

TRAINING&BOOKS

Ogilvy combineert precisie en nauwkeurigheid

Dinsdag 31 Mei 2022

Ogilvy heeft het rapport "Affinity@Scale: hoe te profiteren van de mogelijkheden die personalisering biedt?" gepubliceerd. Hieruit blijkt dat zich alleen focussen op de mediakant en de creatieve boodschap in gepersonaliseerde reclame negeren een fout is die de meeste bedrijven maken.
 
Merken besteden niet genoeg tijd aan het begrijpen van wat voor soort boodschap nodig en belangrijk is om een reactie van de consument uit te lokken, terwijl alleen een fusie van precisie (de mogelijkheden van moderne technologieplatforms om de juiste mensen te bereiken) en nauwkeurigheid (creatieve uitmuntendheid van de juiste boodschap) kan leiden tot een merk- en bedrijfsgroei in de wereld van vandaag…
 
Het rapport" is geschreven door de Global CEO van Ogilvy Advertising, Antonis Kocheilas, en het Global Head of Strategy van Ogilvy Social.Lab, Jakub Hodbod.

Archief / TRAINING&BOOKS