Fr

TRAINING&BOOKS

BAM onthult de kanshebbers voor zijn Marketing Book of the Year

Donderdag 12 Januari 2023

Wat wordt na ‘La stratégie digitale marketing’ van Cédric Cauderlier vorig jaar het volgende boek dat BAM verkiest tot zijn Marketingboek van het jaar?

Er zijn elf kanshebbers op de titel: ‘Vision of a better world. The future in stories’ (Brice Le Blévennec), ‘De Power van Post’ (Tatjana Raman en Katrien Merckx), ‘Le marketing digital local expliqué à ma fleuriste’ (Georges-Alexandre Hanin), ‘The Future of Shopping’ (Jorg Snoeck en Pauline Neerman), ‘Inspirerend spreken als leider’ (Filip Muyllaert), ‘Why innovation fails’ (Joachim De Vos), ‘Communiceren als het (nog niet) brandt’ (Eveline De Ridder), ‘Dit is marktonderzoek. Van mening naar feit" (Marc De Laet, Frederik Picard en Pol Toye), ‘Kom op!’ (Marc Michils), ‘Nudging & Overtuigen’ (Reinout Van Zandycke en Ciska Wybo) en ‘Speak up now!’ van Wim Vermeulen.

Het publiek kan hier stemmen tot 31 januari. De naam van de winnaar wordt bekendgemaakt op 2 februari.

Archief / TRAINING&BOOKS