Fr

TRAINING&BOOKS

Best of In-Home verrijkt platform en bekroont vier campagnes

Donderdag 1 Augustus 2024

Best of In-Home verrijkt platform en bekroont vier campagnes

Onder het voorzitterschap van Christine Jean (Brocom) selecteerde de jury van het Best of In-Home platform, een initiatief van de 360) Academy met de steun van de UMA (en bpost als partner), zeven nieuwe direct mail en door-to-door campagnes voor publicatie bij de ‘best practices’ op het be-inspired.media platform. Het gaat om campagnes van Bike Republic, het Rode Kruis en Arla-SKYR, alsook ‘Golden Ticket’ van AB InBev en de Hoorn , Carrefour Wine, De Lijn Omnipass 65+en Natuurpunt. De vier laatste kregen bovendien een kroontje van de jury.

“Het gebruik van paper mail, geadresseerd of door-to-door (ongeadresseerd), leverde tijdens deze editie van de Best of In-Home opnieuw wat leuke verrassingen op”, blikt juryvoorzitter Christine Jean (Brocom) terug. “De gepresenteerde cases tonen opnieuw aan, met effectiviteitscijfers als bewijs, dat een intelligent, relevant en uitnodigend gebruik van dit medium het verschil blijft maken, ongeacht de sector waarin de adverteerder actief is. De jury had trouwens een unanieme ‘coup de coeur’ voor het "Golden Ticket" van Stella Artois.”

Ter herinnering, Best of In-Home biedt een podium aan de meest impactvolle campagnes die gebruik maken van de mogelijkheden van direct mail en door-to-door. De cases zijn terug te vinden op be-inspired.media, waar professionals ook de best practices voor OOH en op termijn bioscoop en gaming terugvinden.

Archief / TRAINING&BOOKS