Fr

TRAINING&BOOKS

Clear Channel en Proximus gehuldigd door Best of OOH

Maandag 8 April 2024

Clear Channel en Proximus gehuldigd door Best of OOH

Tijdens de juryzitting van maart selecteerde de Best of OOH-jury voorgezeten door Perrine De Keyzer (media lead, Proximus) zeven inspirerende cases.

Platform for Art (Clear Channel Belgium) en Oops, too fast (Proximus) kregen elk een kroontje toegekend, terwijl vijf andere als inspirerend geacht werden en als dusdanig opgenomen worden op het platform.

Eerstgenoemde wilde kunstenaars promoten aan de hand van 's lands grootste kunstgalerij en de perceptie van OOH bij het grote publiek positief beïnvloeden.
De tweede was te zien tijdens de periode van de traditionele eindejaarswensen en wilde de snelheid van het Proximus-netwerk belichten via een handgeschilderde "paaswens".

Vijf andere acties werden inspirerend geacht en als dusdanig opgenomen worden op het platform. Het gaat daarbij om campagnes voor Disney Studios, Nationale Loterij, Nissan, Tony’s Chocolonely en een multimerken-actie op Plaisirs d’Hiver.

Het Best of OOH-platform krijgt samen met Best of Inhome en binnenkort Best of Gaming een plek binnen het fonkelnieuwe platform be-inspired.media. Door alle topcases te verzamelen, beantwoordt het Be Inspired-platform nog beter aan de vraag vanuit de sector naar inspiratie en kennisdeling.

Archief / TRAINING&BOOKS