Fr

TRAINING&BOOKS

Publicis Groupe investeert in krachtige content

Woensdag 14 December 2022

Publicis Groupe investeert in krachtige content

Op 19 januari lanceert Publicis Groupe Belgium ‘Lionwise’, een nieuwe reeks content formats, met een eerste evenement getiteld ‘The Future of Commerce Media: Unlocking Opportunities’. Dat zal worden gepresenteerd door interne en externe experts, waaronder die van Amazon, Bol.com, Carrefour en Mondelez.

‘Sharing knowledge, chasing clarity’ is de officiële slogan van het content platform dat verschillende vormen zal aannemen – events, podcasts, webinars, debatten en white papers – met als doelstelling om marketeers te gidsen in de “chaos” van onze sector die voortdurend verandert. Sascha Van Der Borght, CMO van Publicis Groupe, legt uit: “Verandering en obstakels bieden kansen. Hele bedrijven zijn op dit fundament gebouwd. We moeten dit nieuwe normaal omarmen en ons laten inspireren door de complexiteit. Lionwise wil duidelijkheid brengen door vooraanstaande experts uit te nodigen om ze in gesprek te laten gaan met onze specialisten over een nieuwe kijk op verandering en de kansen die daaruit voortvloeien.

Archief / TRAINING&BOOKS