Fr

TRAINING&BOOKS

De Lions en WARC starten een Creative Impact project

Dinsdag 31 Januari 2023

Enkele maanden voor de start van de 2023-editie van hun bekende festival leggen de organisatoren van de Cannes Lions uit dat de nadruk dit jaar zal liggen op efficiëntie, dit om de druk op de budgetten in het huidige economische klimaat te weerspiegelen en om de rol aan te tonen die creativiteit kan spelen bij het stimuleren van duurzame groei voor bedrijven. Daarom gaan de Cannes Lions een samenwerking aan met WARC, een ander marketingfiliaal van Ascential, om het Creative Impact project te lanceren.

Dit wordt omschreven als een ‘content stream’ die van 19 tot 23 juni dagelijks zal worden uitgezonden op verschillende locaties van het festival. Het idee is zich af te vragen wat creatieve effectiviteit betekent in de huidige media- en economische context, en welke vormen van creatief denken het meeste impact zullen hebben. Er wordt ook dieper ingegaan op de vraag hoe het management van een bedrijf op een intelligente manier kan worden overtuigd om te investeren in creatieve marketing.

Meer details hier voor diegenen die inhoudelijke voorstellen willen indienen voor dit nieuwe initiatief.

Archief / TRAINING&BOOKS