Fr

TRAINING&BOOKS

BAM start zijn Meaningful Marketing Labs

Maandag 4 Juli 2022

Vanaf dit najaar vervolledigt BAM zijn opleidingsaanbod met de Meaningful Marketing Labs. Het zal worden gecoördineerd door Professor Patrick De Pelsmacker (Universiteit Antwerpen). De cyclus van vier dagen bestaat uit veertien sessies. Elke sessie heeft concrete leerdoelen, maar biedt ook cases en tools waarmee deelnemers zelf aan de slag kunnen gaan. De term ‘Labs’ verwijst volgens het persbericht van BAM naar het interactieve aspect van het aanbod.

De volgende docenten zetten hun schouders onder de opleiding: Nathalie Erdmanis (AG Insurance), Soraya Hayani (The Future Laboratory Europe), Kristel Vanderlinden (The Future Laboratory Europe), Sarah Steenhaut (Callebaut Collective), Anne-Clothilde Picot en Steven De Smet (Ikea), Fred Dorsimont (Behaven), Kathleen Peeters (Deloitte Digital), Peter Thiers (Roularta), Albert Derasse (Predictive Marketing & AI Consultant), Oana Maria Carmenita (IBM), Patrick De Pelsmacker (UAntwerpen), Florent Diverchy (Produpress), Veerle Poppe (Colruyt Group) en Nicolas Lambert (Fairtrade).

Meer info vind je hier.

Archief / TRAINING&BOOKS