Fr

BRANDS

BNP Paribas Fortis viert zijn 200ste verjaardag met Spadel en Lotus Bakeries

Woensdag 28 September 2022

BNP Paribas Fortis viert zijn 200ste verjaardag met Spadel en Lotus Bakeries

BNP Paribas Fortis zet het feest voor zijn 200ste verjaardag verder met een tweede luik van zijn verjaardagscampagne die ontwikkeld is door Publicis Groupe. De bank toont daarin opnieuw hoe ze te midden van een veranderende wereld al 200 jaar aan de zijde van de Belgen staat. 
 
Voor dit nieuwe luik koos Publicis Groupe ervoor om de samenwerking met Belgische ondernemers op de voorgrond te plaatsen, meer bepaald door te tonen hoe BNP Paribas Fortis ze adviseert en begeleidt in hun succesverhaal.
 
Spadel en Lotus Bakeries gingen meteen in op de uitnodiging om deel te nemen aan de campagne, door de sleutelmomenten in hun groei te benadrukken, meer bepaald de inspanningen op het vlak van duurzaamheid voor de eerste en de focus op internationalisering voor de tweede.

De campagne richt zich op een breed publiek in België en in het bijzonder op Belgische ondernemers en dit via MOF's, print, DOOH, banners, online video & SoMe.

Archief / BRANDS