Fr

BRANDS

Amphion maakt dag van Dilea goed

Dinsdag 26 November 2024

Amphion maakt dag van Dilea goed

Maar liefst 20% van de Belgen zou lactose-intolerant zijn. Dat beweert althans Dilea, het merk voor lactosevrije zuivelproducten. Het merk wil mensen daarvan bewust maken en lanceerde in samenwerking met Amphion ‘De Lactose Loze Dagen’. Het doel van de campagne is tweeledig: de bewustwording rond lactose-intolerantie vergroten en consumenten stimuleren om lactosevrije producten uit te proberen.
 
Dankzij de ‘Lactose Loze Dagen’ kunnen consumenten op een laagdrempelige manier testen of ze last hebben van lactose-intolerantie, zonder dat ze daarvoor drastische maatregelen moeten nemen. Door lactose tien dagen lang te vermijden, kunnen deelnemers zelf ervaren of hun klachten zoals een opgeblazen gevoel of buikpijn afnemen.

Uiteindelijk wil Dilea aan zoveel mogelijk mensen de mogelijke voordelen van een lactosevrij dieet uitleggen, ook als die laatste geen officiële intolerantie hebben. 
 
De ‘Lactose Loze Dagen’ worden ondersteund via de sociale media, POS en via een online platform. Daarop maken consumenten kans om één jaar lang gratis Dilea-producten te krijgen.

Archief / BRANDS