Fr

TECH

Klantenbetrokkenheid en data centraal bij volgende MM Tech Club

Donderdag 20 Maart 2025

Klantenbetrokkenheid en data centraal bij volgende MM Tech Club

Data – het nieuwe goud van de 21ste eeuw – worden als essentieel beschouwd om nieuwe klanten te werven, bestaande klanten te fideliseren en groei te stimuleren. Maar hoe verzamel je die dan? Hoe verwerk en activeer je ze in een volop evoluerende technologische en juridische omgeving?

Dat is het onderwerp van de volgende MM Tech Club die zich zal buigen over datastrategieën en de tools die nodig zijn om ze uit te rollen. Te gast die avond zijn Calixte des Lauriers (CMO, Yago), Johnny Mukuta Mensah (Actito) en Siegert Dierickx (Multiminds).

In interactie met de deelnemers delen onze drie sprekers hun visies en praktische ervaringen om een doeltreffende en werkbare strategische, organisationele en technologische strategie uit te werken.

MM Tech Club #21, Customer Engagement, The Data Challenge
Dinsdag 15 april, 18u, TheMerode
Info & inschrijvingen
hier.

Archief / TECH