Fr

BRANDS

Solvay 'boring' met VML France

Dinsdag 25 Maart 2025

Solvay 'boring' met VML France

De Solvay-groep lanceert samen met VLM France een campagne om het “saaie” imago van chemie te doorbreken en de essentiële rol ervan in het dagelijkse leven te benadrukken.
 
De campagne, die wordt uitgezonden in België, Frankrijk en de Verenigde Staten, omvat een film van 73’’, met kortere versies voor sociale netwerken, maar ook print en DOOH (op luchthavens en in treinstations), gericht op de verschillende doelgroepen van Solvay: klanten, werknemers, investeerders en het grote publiek.
 
“Met deze campagne wilden we tonen dat chemie niet alleen onmisbaar is, maar ook fascinerend, grappig, onverwacht en vol beloftes. Door een gedurfde toon aan te slaan die zich ontdoet van de met de in de industrie gebruikelijke codes, breken we met de conventies om de chemische innovatie van Solvay en diens tastbare impact op het leven van mensen te benadrukken”, aldus Anne-Solenne Chapuis, communications director bij Solvay.

Archief / BRANDS