Fr

BRANDS

Colruyt Group zet zich in voor ieders gezondheid en welzijn

Vrijdag 14 Maart 2025

Colruyt Group zet zich in voor ieders gezondheid en welzijn

In samenwerking met Onlyhumans heeft Colruyt een campagne gelanceerd die kadert in de inspanningen van de groep voor de gezondheid en het welzijn van zijn klanten.  

‘Stap voor stap naar een gezond leven’ zet de ambitie van Colruyt Group om een geloofwaardige speler te worden op het vlak van gezondheid op de voorgrond. Het gaat om een langetermijnstrategie van de groep, voor alle merken en activiteiten. Deze campagne loopt tot midden april.  
 
De spotjes worden verspreid op de sociale media en er is een minipagina gecreëerd. In de campagne staan vier specifieke merken van de groep centraal. Ze illustreren de diversiteit van het aanbod rond gezondheid. Het gaat om Bike Republic (de metgezel voor diegenen die de fiets als vervoersmiddel verkiezen); Jims (het fitnessmerk dat mensen begeleidt bij een gezond en actief leven); Boni Plan’t (een gezonde optie voor de liefhebbers van lekker eten) en Newpharma (een bondgenoot die vitamines en verzorgingsoplossingen op maat biedt).   

Het doel is een breed, toegankelijk en gepersonaliseerd aanbod aan te reiken, dat iedereen helpt bij het bereiken van een optimale fysieke, mentale en sociale gezondheid.

Verder stelt Colruyt Group alles in het werk om zijn medewerkers een veilige en gezonde werkomgeving te garanderen, onder meer via interne diensten van de Health & Safety afdeling. Het betreft specialisten in ergonomie, een ondersteuningsdienst bij ingrijpende gebeurtenissen en psychosociale begeleiding met De Schakel.

Archief / BRANDS