Fr

BRANDS

Tarte à Moi onderscheidt zich met .becoming

Vrijdag 14 Maart 2025

Tarte à Moi onderscheidt zich met .becoming

Tarte à Moi, het Belgische patisseriemerk dat exclusief verdeeld wordt door Delhaize, heeft een nieuwe visuele identiteit gekregen; die werd ontwikkeld door .becoming Belgium. Doelstelling is zijn impact in de supermarkten te versterken en een consistente merkervaring te garanderen op alle touchpoints.  

Het werk van het bureau vergroot de waarde van het merk en versterkt de herkenbaarheid. Dat resulteerde in een sterkere identiteit, waarbij het accent verandert van ‘Tarte’ naar ‘Moi’. Het geeft het merk een persoonlijker en eigentijdser karakter.  

Verder heeft .becoming het visuele universum vernieuwd, waarbij de illustratie van de gele taart een onderscheidend element vormt in alle communicatie. Een duidelijkere productsegmentatie maakt het makkelijker voor consumenten om door het assortiment te bladeren of navigeren.  

Tot slot staat er een 360°-campagne met activaties in het winkelpunt en digital videocontent op het programma en dit ter versterking van de merkervaring. Het bureau staat ook in voor de nieuwe website en seizoensgebonden initiatieven.

Archief / BRANDS