Fr

BLUE

WPP en Amazon Music luider dan kanker

Woensdag 5 Februari 2025

WPP en Amazon Music luider dan kanker

Ter gelegenheid van de Werelddag tegen Kanker associeert WPP zich met Amazon en diens Music-platform in een origineel project dat ‘Louder Than Cancer’ gedoopt werd.

Onder leiding van Grey Health dat ook al ‘The Beautiful Sound’ in goede banen leidde (een actie die het geluid van vernietigde kankercellen capteerde), steunt ‘Louder Than Cancer’ op de kracht van muziek om de publieke opinie te sensbiliseren voor de ziekte. Dat gebeurt aan de hand van een playlist met een twintigtal artiesten, onder wie Blake Shelton, Josh Groban, Chris Tomlin, Bishop Briggs, Lainey Wilson en Melissa Etheridge. Voor elk afgespeeld nummer doneert Amazon Music een dollar aan Conquer Cancer (tot 100.000 dollar).

Het Brand Innovation Lab van Amazon versterkt de campagne met een gepersonaliseerde startpagina op Amazon.com, een aanwezigheid op FireTV en een poster op Times Square in New York.

Archief / BLUE