Nl

AWARDS

Native Advertising Awards : les finalistes belges

Jeudi 18 Avril 2024

Les finalistes à l’édition 2024 des Native Advertising Awards sont connus.

DPG Media atteint quatre fois la finale avec "The Biggest Coffee Break" pour DE (Best Native Advertising Program B2C), "Charlie" pour Gaia (Best Integrated Program et Best Use of AFP Broadcast) et, last but not least, avec la Head of Native, Creative & Strategy Nora Vanderschrick (Native Advertising Marketer of the Year).
 
Suit Ads&Data avec "Airfryen Maar!" pour Versuni-Philips (Best Integrated Program), "Love Imperfection, Princess Delphine" pour Maasmechelen Village" (Best Use of Influencer) et, en collaboration avec De Content Studio, "Onderdak" pour Dovy (Best Use of AFP Broadcast et Best Use of Print Media).
 
Roularta n’est pas en reste avec "Cleo magazine" pour Lantis (Best Use of Print Media) et "Become a sportslover in 12 weeks with Romy Curvy" pour Basic Fit (Best Use of Instagram et Best Use of Influencer).
 
Enfin, Trustmedia (Mediafin) a deux chances de prix avec "ESG District - Native AI Co-pilot Makes Sustainability Reports Understandable" pour BNP Paribas Fortis (Best Use of AI) et "New Insights - Artificial Intelligence" pour EY (Best Use of Podcast).
 
La liste complète des finalistes est postée ici. Verdict le 12 juin.

Archive / AWARDS