Fr

BRANDS

Kruidvat waagt zich aan AI

Zaterdag 28 December 2024

Kruidvat waagt zich aan AI

Kruidvat maakte een nieuwe campagne rond zijn producten.  Die is sinds 31 december gedurende drie weken te zien op TV, OLV en via de sociale netwerken.

De spot die bedacht werd door DDB Amsterdam, DDB Retail en BBDO België, toont met behulp van AI Lies, het bekende personage uit de Kruidvat-spots, in verschillende fases van haar leven.

“Het gebruik van AI opent nieuwe creatieve mogelijkheden om het Kruidvat-verhaal op een nog authentiekere manier te vertellen. Het heeft het met name mogelijk gemaakt om Lise te verjongen en haar leven op een realistische manier te herbeleven. AI is geen doel op zich, maar een hulpmiddel dat creatieve expressie verrijkt en een meerwaarde betekent voor onze Kruidvat-campagne”, aldus Pol Hoenderboom, ECD bij DDB Amsterdam.

De productie was in handen van Annomann dat samenwerkte met Ambassadors voor de postproductie.

Ter herinnering: in ons land zijn de media van Kruidvat in handen van Mindshare.

Archief / BRANDS