Fr

BRANDS

Royal Bliss natuurlijk en discreet met EssenceMediacom

Vrijdag 17 Mei 2024

Royal Bliss natuurlijk en discreet met EssenceMediacom

De afdeling Creative Futures van EssenceMediacom heeft twee nieuwe Antwerpse activaties georkestreerd voor Royal Bliss: ‘The Secret Botanical Wall’ en ‘The Urban Botanical Pop-Up Bar’. Beide zetten de smaken van het merk van The Coca-Cola Company in de verf.

‘The Secret Botanical Wall’ wordt beschreven als een verfrissende verrassing in het hart van de stad, met een groene oase midden in de betonnen jungle. Door op een bel te drukken verschijnt er op magische wijze een hand die toeschouwers een verfrissend blikje Royal Bliss aanbiedt.
 
De ‘Urban Botanical Pop-Up Bar’ wordt gepresenteerd als een plaats van rust en verfrissing, dit keer verscholen midden in de stad, met een weelderige botanische ruimte achter een geheime deur en een bar waar je tot rust kunt komen en Royal Bliss drankjes kunt proeven. De pop-up is tot eind mei geopend van woensdag tot en met zaterdag en is te vinden in de Korte Gasthuisstraat in Antwerpen.

De twee activaties werden gelanceerd met een exclusief evenement voor influencers en de pers. De campagne is het resultaat van een samenwerking met EssenceMediacom, Pop Media, VML, Butik Agency en FamousRelations.

Archief / BRANDS