Fr

BRANDS

Luminus zonder zorgen en met de glimlach

Dinsdag 21 Mei 2024

Luminus zonder zorgen en met de glimlach

Luminus heeft in samenwerking met Boondoggle Havas een multimediacampagne gelanceerd om zijn My Luminus app in de spotlight te zetten. Daarmee kan je je dagelijkse energieverbruik checken.

‘Zorgen uit, glimlach aan’ illustreert energiebeheer zowel met beeldspraak als met echte voorbeelden. De campagne bestaat uit een tv-spot van 30” die is geregisseerd door de Fransman Grégory Ohrel. Hij maakte naam in het wereldje met de clip ‘This is America’. Die won de Grand Prix Entertainment op de Cannes Lions 2022. De originele muziek werd geschreven door Poum Tchak.

Op het programma staan ook nog (D)OOH-luiken, displays, OLV en SoMe.

Boondoggle Havas zorgde naast de campagne ook nog voor een nieuwe visuele stijl voor Luminus. Die is geïnspireerd op de afgeronde hoeken van een digitale on/off schakelaar. Ze symboliseert de  gemoedelijkheid en de klantvriendelijkheid van het merk Luminus. Het design werd ‘The Switch’ gedoopt. Deze groene vorm die constant in beweging is, staat ook voor de voornaamste boodschap die Luminus wil uitdragen, meer bepaald haar engagement om van de energietransitie een positieve ervaring te maken voor iedereen...

Archief / BRANDS