Fr

BRANDS

PostNL België denkt aan kinderen in armoede

Maandag 18 Maart 2024

PostNL België denkt aan kinderen in armoede

Voor het derde jaar op rij slaan PostNL België en de vzw Feestvarken de handen in elkaar om kinderen in armoede een onvergetelijke verjaardag te bezorgen.

‘Een fijne verjaardag voor elk kind’ werd gelanceerd met een online video waarin de Belgische voetbalster Tessa Wullaert een verjaardagscadeau krijgt. Dat blijkt, nadat ze het uitgepakt heeft,  leeg te zijn. Het doel van de video is om kinderen bewust te maken van het feit dat ze niet met lege handen moeten achterblijven op hun verjaardag.

Vervolgens nodigt Tessa Willaert iedereen uit om een lege doos te vullen met een nieuw stuk speelgoed en daarna op een online platform een gratis verzendticket te printen met als bestemmeling de vzw Feestvarken. Daarna volstaat het om het verrassingscadeau te deponeren in een PostNL postpunt. De vzw doet daarna het nodige en zorgt ervoor dat het speelgoed terechtkomt bij de juiste mensen.

De campagne is het werk van Happiness. Ze wordt ook gepromoot op TikTok, met name door de influencer Jamie Lee Six.

Archief / BRANDS