Fr

BRANDS

Whiskas creëert 'Miauw-O-Clock' met Serviceplan

Vrijdag 1 Maart 2024

Whiskas creëert 'Miauw-O-Clock' met Serviceplan

Miauw-O-Clock’ (‘Purr O’Clock’ in het Engels). Dat is de naam van een nieuwe Whiskas-campagne van Serviceplan en zijn bureau Plan.Net die zich richt op de Belgische en Oostenrijkse markt.

Het concept bestaat uit een meme-generator die vertrekt vanuit de foto van een kat. Er is een wedstrijd verbonden waarbij je dagelijks prijzen kan winnen, meer bepaald om 10 u ’s ochtends – of ‘Miauw-O-Clock’ tijd. Het team bouwde een eigen meme-generator met deelfunctie, dankzij moderne technologieën als Vue3, Golang, Postmark en een serverloze AWS-infrastructuur voor mogelijke hoge beschikbaarheid. Plan.Net implementeerde ook de reporting tools.

Verder creëerde Serviceplan al het POS-materiaal voor de communicatie in de verkooppunten, met een getraceerde QR-code die bezoekers ter plekke kunnen scannen om aldus deel te nemen en prijzen te winnen op de microsite.

Archief / BRANDS