Fr

BRANDS

Samsung pakt uit met TBWA en Mojuice

Maandag 6 November 2023

Samsung pakt uit met TBWA en Mojuice

TBWA\Belgium en Mojuice hebben voor Samsung de FOOH uitgevonden. Dat staat voor ‘Fake Out Of Home’. Het initiatief maakt gebruik van CGI-technologie om de ongelooflijke kracht van de Bespoke Jet AI stofzuiger te tonen.
 
In de campagne staat een SoMe-video centraal die een combinatie is van de echte wereld met digitale illusie. Op het scherm zien we de Bespoke Jet AI van Samsung die door de straten van Amsterdam struint, in het kielzog van een busje om al het afval dat hij tegenkomt netjes op te ruimen.
 
Maxime Parein, head of marketing household appliances bij Samsung Benelux, geeft aan dat de video bijna 14 miljoen views en 20.000 nieuwe volgers op TikTok genereerde. “CGI wordt op steeds meer manieren gebruikt en als technologiemerk konden we de kans niet laten liggen om deze marketingtrend uit te proberen. We zien het als een frisse manier van storytelling die de grenzen van de werkelijkheid verlegt. We proberen je niet de allergrootste stofzuiger te laten zien, maar willen nieuwsgierigheid prikkelen door te spelen met de grens tussen werkelijkheid en fantasie. En dat heeft duidelijk gewerkt.”

Archief / BRANDS