Fr

BRANDS

Coca-Cola organiseert interactieve couponing in AR via DOOH

Woensdag 27 September 2023

Coca-Cola organiseert interactieve couponing in AR via DOOH

In het Verenigd Koninkrijk heeft Coca-Cola een verbazende DOOH-campagne ontwikkeld in samenwerking met zijn mediabureau EssenceMediacom, DOOH.com en AR/VR-specialist Studio Dialect voor de productie, en met de steun van retailer Tesco.
 
TakeATaste Now is een primeur en combineert anamorfe 3D-creatie, augmented reality, een QR-code en gamification.
 
Op vertoon van de coupon krijgen consumenten een gratis flesje Coca-Cola Zero Sugar aangeboden in de Tesco-winkel van hun keuze en kunnen ze ook gamepunten verdienen op de Coca-Cola app om mee te doen aan wedstrijden.
De campagne loopt drie weken. Ze is te zien op schermen van JCDecaux in het hele land, maar het is duidelijk Ocean's reuzenscherm op Piccadilly Lights in Londen dat de meeste aandacht trekt.

Archief / BRANDS