Fr

BRANDS

Revolut lanceert globale campagne in 20 landen

Dinsdag 7 Januari 2025

Revolut lanceert globale campagne in 20 landen

In samenwerking met Anomaly lanceert fintechbedrijf Revolut, dat wereldwijd nu 50 miljoen klanten heeft, van wie 500.000 alleen al in België, een wereldwijde campagne in meer dan 20 landen. De optimistische, klantgerichte campagne werd ‘Money Possibilities’ gedoopt en wordt uitgerold via TV, (D)OOH, SoMe en audio. De campagne wordt ondersteund door een dromerige film in een regie van Ian Pons Jewell.
 
“Onze campagne vangt de magie in de broekzak van een Revolut-klant en benadrukt de emotionele band tussen mensen en hun geld. Alles wat we doen, wil onze gebruikers meer mogelijkheden bieden en wil verdergaan dan wat traditioneel wordt aangeboden door financiële diensten. We willen de eerste keuze van onze klanten zijn en deze campagne communiceert die ambitie voor het merk in 2025 en daarna”, aldus Antoine Le Nel, chief growth and marketing officer bij Revolut.

Archief / BRANDS