Fr

BRANDS

Fuze Tea bestrijdt zomerblues met postkaarten

Donderdag 21 November 2024

Fuze Tea bestrijdt zomerblues met postkaarten

Het merk Fuze Tea van Coca-Cola Company heeft in samenwerking met AKQA Brussels PR de lancering aangekondigd van een origineel initiatief ter bestrijding van de winterblues: ‘The 5 min holiday’.

Het doel is de Belgen de kans te geven een pauze van 5 minuten te nemen en hun gelukkigste en meest memorabele momenten te herbeleven door hun vakantiefoto’s op hun smartphone om te zetten in postkaarten.

In de praktijk kunnen gepersonaliseerde postkaarten worden gemaakt op het Fizzer-platform, in digitaal en papieren formaat, en meer bepaald door foto’s te uploaden. Naast de optie om de postkaarten via de post op te sturen, biedt Fuze Tea ook een digitale versie die meteen kan gedeeld worden op de sociale media. Verzendkosten zijn gratis met de promotiecode ‘FUZETEA’.

Fuze Tea gaat nog een stap verder: het iceteamerk organiseert een wedstrijd waarbij drie verblijven in een van de ongewone accommodaties van Sovage, gerund door de bekende avonturier Gregsway, kunnen gewonnen worden.

Om deel te nemen hoef je alleen maar een digitale postkaart of een foto van je fysieke postkaart te delen op de Coca-Cola app. De drie origineelste kaarten, gemaakt met behulp van de templates van Fuze Tea, winnen de prijs.

Archief / BRANDS