Fr

BRANDS

Aldi viert feest met Serviceplan

Maandag 14 November 2022

Aldi viert feest met Serviceplan

Aldi heeft zijn eindejaarscampagne voor 2022 gelanceerd. Daarin speelt de bekende mascotte Willie Witloof weer de hoofdrol om Aldi te positioneren als ideale supermarkt voor heerlijke en betaalbare producten voor de feesten, en dit dankzij het brede assortiment met kwaliteitsproducten aan lage prijzen. De campagne promoot ook het tijdelijke assortiment van het huismerk ‘Excellence’ dat zowel voorgerechten als desserts bevat.

De campagne bestaat uit twee tv-spots en de eerste is nu al te zien. Daarbij is gekozen voor het perspectief van de consument tijdens de voorbereiding van de feestdagen om aldus de kijkers aan te sporen om Aldi als supermarkt te overwegen. De tweede spot zal eind november gelanceerd worden. Daarin wordt Willie voorgesteld als de redder van de feestdagen, als de held die altijd klaar staat om lege borden te vullen en de gasten te vermaken. 

(D)OOH luiken, POS, radio en SoMe, alsook digitale owned/paid/online billboard assets en owned print versterken de campagne nog.

De eindejaarscampagne is het resultaat van een samenwerking tussen Serviceplan, Plan.Net voor het digitale gedeelte, Publicis en Mediaplus voor de media, Pivott voor de sociale media, BOA en het productiehuis De Machine in samenwerking met Divide.

Archief / BRANDS