Fr

BRANDS

Carrefour en Publicis Groupe op de bres voor stressvrije start van het schooljaar

Donderdag 29 Augustus 2024

Carrefour en Publicis Groupe op de bres voor stressvrije start van het schooljaar

Bij Carrefour vind je alles voor een vlotte start voor een zachte prijs. Dat is de boodschap van de back-to-schoolcampagne die Publicis Groupe ontwikkelde voor de supermarktketen. Ze loopt in tv, OLV, (D)OOH, SoMe, radio, display bannering en een evenementiële activatie.

In de tv-spot zien we luchtige scènes met families die zich vrolijk voorbereiden op een nieuw schooljaar. Dit dankzij Carrefour dat tegemoetkomt aan wat ouders en leerlingen echt bezighoudt, om aldus te zorgen voor een ‘haaaa’ van opluchting.

De OLV en SoMe bestaan uit korte video’s die de acties van de supermarktketen voor een stressvrije start aan betaalbare prijzen onder de aandacht brengen, meer bepaald fruit en groenten aan minder dan 1 euro, Carrefour-producten aan voordelige prijzen, prijsverlagingen en gratis levering bij online bestellingen.

OOH, DOOH en radio vervolledigen de campagne met een eerder promotionele insteek, terwijl de activatie bestaat uit een bushokje aan het rond punt op het Louizaplein dat omgetoverd werd tot een pop-upstore.

Archief / BRANDS