Fr

BLUE

Dandoy doet een beroep op Sench

Zondag 25 Augustus 2024

Dandoy doet een beroep op Sench

Koekjesfabrikant Dandoy gaat samenwerken met Sench om het bewustzijn van zijn ESG-strategie te vergroten en zijn medewerkers te betrekken.
 
Het bedrijfje van Sabrina Bulteau en Valentine Cossée, dat zich richt op de duurzame transformatie van bedrijven, heeft de ‘Conscious ToolBox’ ontwikkeld. Die omvat een set tools om het bewustzijn te vergroten bij alle medewerkers en ze te engageren, van het C-level tot de productieteams. “We waren overtuigd door de aanpak van Sench, die onze productiemedewerkers meekreeg in de dynamiek van een escape game. Door deze leuke aanpak hopen we dat de bewustwording een zaadje zal planten, waardoor ze vragen gaan stellen, nadenken en kleine veranderingen in hun dagelijkse gedrag zullen doorvoeren, om zo bij te dragen tot een betere wereld”, aldus Antoine Helson, de CEO van Dandoy.
 
“Hoewel het leiderschap van onze managers een drijvende kracht is achter onze ESG-aanpak, vormt de betrokkenheid van onze medewerkers het kloppende hart”, vevrolgt hij. “Door ze bewust te maken van milieu- en sociale uitdagingen, stellen we hen in staat een centrale rol te spelen bij de verwezenlijking van onze regeneratieve strategie, wat bijvoorbeeld tot uiting komt in het gebruik van duurzame grondstoffen zoals bloem afkomstig uit regeneratieve landbouw bij de productie van onze speculaas.”

Archief / BLUE