Fr

BRANDS

Voka interpelleert partijvoorzitters met Hotel Hungaria

Dinsdag 14 Mei 2024

Voka interpelleert partijvoorzitters met Hotel Hungaria

In de aanloop naar de verkiezingen brengt bedrijvennetwerk Voka de bekommernissen van zijn leden onder de aandacht van de Vlaamse partijvoorzitters. Dat doet het met een campagne van Hotel Hungaria.
 
Die werd ‘Weetstraat’ gedoopt en steunt op een voorafgaande enquête bij 1.600 Vlaamse bedrijven. Daaruit blijkt dat 48% van de Vlaamse ondernemers (65% voor de industrie) het economische klimaat als negatief of heel negatief beschouwt. 42% verwacht bovendien dat het de twaalf komende maanden nog zal verslechteren. De resultaten van de enquête werden voorgelegd aan de Eerste Minster Alexander De Croo.
 
Daarom hebben Voka en Hotel Hungaria een content reeks ontwikkeld, vergelijkbaar met de RTBF-reeks ‘Hep Taxi!’, waarin zeven bedrijfsleiders - Jeroen Lemaire (In The Pocket), Peter Adams (ING), Caroline Craenhals (Belgian Scrap Terminal), Joris Vrancken (P&V), Claudia De Moor (Vosschemie), Rika Coppens (House of HR) en Gert Bervoets (Essers) - hun bekommernissen delen met de Vlaamse partijvoorzitters in een ‘Weetstraat’ voertuig bestuurd door actrice en onderneemster Kim Van Oncen.
 
Je ontdekt het hier.

Archief / BRANDS