Fr

BRANDS

Delhaize stemt lokaal met TBWA

Maandag 13 Mei 2024

Delhaize stemt lokaal met TBWA

Nu de partijen in de aanloop naar de verkiezingen van 9 juni met plechtige slogans schermen, lanceren Delhaize en TBWA een nieuwe ‘Belhaize’ campagne, die opnieuw de sterke lokale wortels van het brede productengamma van de onderneming benadrukt.
 
‘Kies lokaal. Kies Belhaize’ richt zich tot de klanten met ludieke slogans die lokale producten bovenaan het boodschappenlijstje plaatsen: ‘Geen woorden maar braden’, ‘Voor een betere tomaatschappij’, ‘Onze boodschappenlijsttrekkers’, ‘Pluk de vruchten van ons beleid’, ‘Wij côte a l’ossen het op’, enz.
 
De affiches zijn volledig ontworpen in de stijl die zo typisch is voor verkiezingsborden. Naast affiches en POS-materiaal volgt er ook een tv-luik en staan ook grote houten panelen in de velden van Belgische producenten met wie Delhaize dagelijks samenwerkt op het programma.
Jo Boone, Campaign Team Manager Delhaize: “De aanloop naar de verkiezingen is het ideale moment om onze lokale producten en producenten in de kijker te zetten. Het leeft enorm op dit moment en het is ook echt een lokaal gebeuren. In de hectiek van de vele verkiezingsslogans en de race naar de meeste stemmen, wilden we een campagne creëren die hier op een leuke manier inspeelt. Met als belangrijkste boodschappen dat goed en vers eten de beste keuze is én dat je voor al dat lekkers van hier bij Delhaize moet zijn.”

Archief / BRANDS