Fr

BRANDS

Belfius hernieuwt Love-campagne met Accenture Song

Dinsdag 14 Mei 2024

Belfius hernieuwt Love-campagne met Accenture Song

Re=Bel, de investeringsapp van Belfius, heeft een facelift ondergaan, met op het programma een nieuw logo, dat in co-creatie met het in-house designteam is gemaakt, en een nieuwe ‘Love’-campagne, die ook met een nieuwe, frissere en modernere look komt. De campagne is het werk van Accenture Song.

Op de tonen van het liedje ‘You've Got the Love’ van Florence and the Machine, benadrukt de campagne het feit dat beleggen meer kan zijn dan enkel het kiezen van aandelen, fondsen of rendement. Het kan namelijk ook een bewuste keuze zijn, zoals investeren in bedrijven of sectoren vanuit een persoonlijke overtuiging.

De boodschap wordt gedeeld via affichage (klassieke en evenementiële), maar ook op grote zeilen en ecologische muurschilderingen in Brussel en Antwerpen. Er staan ook nog OLV, banners en een SoMe-luik in het mediaplan.

Archief / BRANDS