Teads en Lumen ontkrachten een mythe: bad news is good news for business
                                                        Maandag 7 Oktober 2024
Seen from Space - Chatbots en nieuws: er zijn grenzen
Zondag 2 November 2025
Channel Factory buigt zich over kids content van YouTube
Vrijdag 31 Oktober 2025
Stellar Tech buigt zich over gebruik van AI in influencer marketing
Woensdag 29 Oktober 2025
dentsu definieert wie we echt zijn
Dinsdag 28 Oktober 2025
VRT Creative verandert De Droomfabriek in De Nachtmerriefabriek
Maandag 3 November 2025
Bart Gunst (Mediafin): "Podcasts vormen geleidelijk een volwaardig onderdeel van de mediaconsumptie bij de gemiddelde Belg"
Zondag 26 Oktober 2025
Hoe RMB zijn mutatie versnelt
Zaterdag 25 Oktober 2025
Nieuwsblad slaapt op beide oren
Vrijdag 24 Oktober 2025
Europa kan zich niet veroorloven zijn media te verliezen aan het datakolonialisme van Big Tech, door Ulbe Jelluma (PrintPower Europe)
Zondag 2 November 2025
Luc Eeckhout over de 36 KPI's van de UBA
Zondag 2 November 2025
Rob Hill in Campaign4Good-jury van EACA
Maandag 27 Oktober 2025
EACA verdedigt online veiligheid van kinderen in Europees Parlement
Dinsdag 14 Oktober 2025
Denis Simonart wordt CFO van Serviceplan
Maandag 3 November 2025
Christophe Todts aan het hoofd van AI bij 62MILES
Maandag 3 November 2025
Alexandros Boussis is de nieuwe CEO van Delhaize
Maandag 3 November 2025
De week gezien door de bril van ... Jens Mortier (mortierbrigade)
Zondag 2 November 2025
Chiquita viert engagement in strijd tegen borstkanker
Donderdag 30 Oktober 2025
DEI onder druk: The Conference Board trekt aan de alarmbel
Donderdag 30 Oktober 2025
Hoe zien CEO's duurzaamheid en welke lessen kunnen CMO's daaruit trekken?
Woensdag 29 Oktober 2025
TotalEnergies veroordeeld voor greenwashing
Zaterdag 25 Oktober 2025
Makai strijkt neer bij Securex
Donderdag 30 Oktober 2025
Tien trends voor 2026 volgens Gartner
Donderdag 30 Oktober 2025
Er beweegt wat in e-commerce, door Patrick Steinfort (MM)
Donderdag 30 Oktober 2025
Atlas, het einde van het Chrome-tijdperk? door Sabrina Bulteau (PingPrime)
Woensdag 29 Oktober 2025
INTELLIGENCE
Zondag 26 Mei 2024
                                                        
                                                                        





Zondag 2 November 2025
 Channel Factory buigt zich over kids content van YouTubeVrijdag 31 Oktober 2025
 45% van de AI-antwoorden op actualiteitsvragen bevat foutenVrijdag 24 Oktober 2025
 CIM Audio On Demand: nieuw seizoen in het teken van nieuwsDinsdag 21 Oktober 2025
 AI Search: Yext toont dat 86% van de vermeldingen afkomstig is van kanalen in handen van merkenDinsdag 21 Oktober 2025
Maandag 20 Oktober 2025
 Seen from Space - CIM BPS '2025': de essentie is er, maar met verrassende resultatenZondag 19 Oktober 2025
 CIM RAM: Cruel SummerVrijdag 17 Oktober 2025
 Ook Kantar zet in op GEODinsdag 14 Oktober 2025
 Benchmark OOH: +15% voor digitalZondag 12 Oktober 2025
 Ipsos documenteert lastig decenniumDinsdag 30 September 2025
Zondag 28 September 2025
Woensdag 24 September 2025
 Kantar BrandZ Belgium 2025: sterke merken houden standWoensdag 24 September 2025
Woensdag 24 September 2025
 CIM vertrouwt Horodatage toe aan GfK en NeuromediaWoensdag 24 September 2025
 Hoe koolstofimpact van CTV-campagnes beperken zonder te raken aan hun efficiëntie?Dinsdag 23 September 2025
Dinsdag 23 September 2025
 Sociale platformen en netwerken gezien in CIM Establishment SurveyMaandag 22 September 2025
Zondag 21 September 2025
Zondag 14 September 2025
Speaker
Zaterdag 13 September 2025
 'Advertising in 2030': WPP Media buigt zich over evolutie van media en platformenVrijdag 12 September 2025
 System 1 en Effie isoleren "creatief dividend"Vrijdag 12 September 2025
Woensdag 10 September 2025
 DV noteert stijgende performance voor digitale campagnesDinsdag 9 September 2025
Maandag 8 September 2025
 Reclamebestedingen in lineaire tv gedeeld door drie in tien jaar tijdZondag 7 September 2025
 Teads en Lumen vragen aandachtDinsdag 26 Augustus 2025
 WARC en TikTok buigen zich over search voor searchDonderdag 21 Augustus 2025
Donderdag 21 Augustus 2025
 Google, Meta en Amazon vertegenwoordigen meer dan de helft van 's werelds mediabestedingenWoensdag 20 Augustus 2025
Zondag 13 Juli 2025
 European Audiovisual Observatory buigt zich over film- en serieconsumptie op SVOD-platformenDinsdag 8 Juli 2025
Maandag 7 Juli 2025
 Toegang tot nieuws: wat voor impact heeft zero-click search op Belgische media?Maandag 7 Juli 2025
Zondag 6 Juli 2025
 Sociale media en AI sturen koopgedrag jongerenZondag 29 Juni 2025
Zondag 29 Juni 2025
Zondag 22 Juni 2025
 RTBF en VRT nog altijd goed geplaatst in CIM Audio on DemandVrijdag 20 Juni 2025
 CIM RAM: Radio 1 stijgt strafVrijdag 20 Juni 2025
 Nieuwsbarometer: wantrouwen en nieuwsmijding kenmerken jongere generatieWoensdag 11 Juni 2025
 WFA bevestigt dat werkingscontext van adverteerders almaar lastiger wordtWoensdag 11 Juni 2025
 Havas analyseert tweedehandsmarkt in BelgiëWoensdag 4 Juni 2025
 State of the Media: journalisten versus nieuwsconsumptie vandaagWoensdag 4 Juni 2025
Zondag 25 Mei 2025
 Digitale reclame rondt (ruimschoots) kaap van 100 miljard euro in EuropaDonderdag 22 Mei 2025
Zaterdag 17 Mei 2025
 Nvidia treedt toe tot top 5 van BrandZDonderdag 15 Mei 2025
 Nanny State documenteert interventieniveau van Belgische Staat in levenskeuzes van burgersDonderdag 15 Mei 2025
 Hoe fake news zorgen baartDonderdag 15 Mei 2025
Woensdag 7 Mei 2025
Dinsdag 6 Mei 2025
Interview
 Koenraad Deridder (CIM): "We hebben heel wat gedaan het afgelopen jaar, maar we zijn nog lang niet klaar"Maandag 5 Mei 2025
Zondag 27 April 2025
Vrijdag 25 April 2025
Donderdag 24 April 2025
Dinsdag 15 April 2025
 Mediafin maakt spectaculaire entree in CIM Audio on DemandDinsdag 15 April 2025
Woensdag 2 April 2025
 'The New Life of The Living Room': Lineaire tv nog steeds vertrekpunt van tv-consumptieDinsdag 1 April 2025
 CIM Audio on Demand illustreert dominantie openbare omroepenDinsdag 25 Maart 2025
Dinsdag 25 Maart 2025
Dinsdag 18 Maart 2025
 Nieuws van OriginDinsdag 18 Maart 2025
Maandag 17 Maart 2025
 OOH-bestedingen groeien met 16%Vrijdag 14 Maart 2025
 GroupM analyseert impact van reclame op searchMaandag 10 Maart 2025
 Gaan Bain en WPP Kantar Worldpanel overlaten?Maandag 10 Maart 2025
Maandag 24 Februari 2025
Donderdag 13 Februari 2025
 maRadio.be en Ipsos duiden opkomst van digitale radioDonderdag 13 Februari 2025
Donderdag 13 Februari 2025
 Retail Media geanalyseerd door UnlimitailDonderdag 13 Februari 2025
Zondag 9 Februari 2025
 Grote veranderingen voor CIM Internetstudie  Dinsdag 4 Februari 2025
 PIM Trendrapport 2025 roept op tot eenvoud, verbinding en houvastMaandag 3 Februari 2025
 Biggie identificeert vier trends voor 2025  Maandag 3 Februari 2025
Zondag 26 Januari 2025
 'The Future 100': VML identificeert 100 trends die consumentengedrag en merkomgeving zullen vormgeven in 2025Woensdag 22 Januari 2025
 Kantar Group en H.I.G Capital ondertekenen akkoord voor overname van Kantar MediaVrijdag 17 Januari 2025
Vrijdag 17 Januari 2025
Dinsdag 14 Januari 2025
Zondag 12 Januari 2025
Maandag 6 Januari 2025
 Meaningful Brands: vier lokale merken in de Belgische top tienMaandag 23 December 2024
 Media Reactions: insights van Deniz Sariyildiz (Kantar Belgium)Maandag 16 December 2024
 De toekomstige shopper, inzichten door Denis Ghys (VML)Zondag 15 December 2024
Zondag 15 December 2024
 USA: meer dan de helft van programmatic investeringen bereikt consumenten nietVrijdag 13 December 2024
 Video Observer: 5 - 57 - 87Dinsdag 10 December 2024
Zondag 8 December 2024
 MM Mood Indicator: eerste insightsZaterdag 7 December 2024
Vrijdag 6 December 2024
 Opmars Gen AI zet muziek- en audiovisuele industrie onder drukDonderdag 5 December 2024
 Reclamebestedingen 2025: dentsu mikt op +5,9%Dinsdag 3 December 2024
 Neemt Ipsos Kantar Media over?Maandag 2 December 2024
Maandag 2 December 2024
Donderdag 21 November 2024
 dentsu buigt zich over CMO-prioriteiten voor 2025Woensdag 20 November 2024
Donderdag 14 November 2024
 WARC Marketer's Toolkit 2025: optimisme te overWoensdag 13 November 2024
 Life Trends van Accenture Song en hun paradoxenZondag 27 Oktober 2024
Zondag 27 Oktober 2024
 Google associeert zich met WARC om merkbekendheid te stimulerenVrijdag 25 Oktober 2024
Dinsdag 22 Oktober 2024
Zaterdag 19 Oktober 2024
 Meaningful Brands 2024: permacrisis, iemand?Woensdag 16 Oktober 2024
Zondag 2 November 2025
 Channel Factory buigt zich over kids content van YouTubeVrijdag 31 Oktober 2025
 45% van de AI-antwoorden op actualiteitsvragen bevat foutenVrijdag 24 Oktober 2025
 CIM Audio On Demand: nieuw seizoen in het teken van nieuwsDinsdag 21 Oktober 2025
 AI Search: Yext toont dat 86% van de vermeldingen afkomstig is van kanalen in handen van merkenDinsdag 21 Oktober 2025
Maandag 20 Oktober 2025
 Seen from Space - CIM BPS '2025': de essentie is er, maar met verrassende resultatenZondag 19 Oktober 2025
 CIM RAM: Cruel SummerVrijdag 17 Oktober 2025
 Ook Kantar zet in op GEODinsdag 14 Oktober 2025
 Benchmark OOH: +15% voor digitalZondag 12 Oktober 2025
 Ipsos documenteert lastig decenniumDinsdag 30 September 2025
Zondag 28 September 2025
Woensdag 24 September 2025
 Kantar BrandZ Belgium 2025: sterke merken houden standWoensdag 24 September 2025
Woensdag 24 September 2025
 CIM vertrouwt Horodatage toe aan GfK en NeuromediaWoensdag 24 September 2025
 Hoe koolstofimpact van CTV-campagnes beperken zonder te raken aan hun efficiëntie?Dinsdag 23 September 2025
Dinsdag 23 September 2025
 Sociale platformen en netwerken gezien in CIM Establishment SurveyMaandag 22 September 2025
Zondag 21 September 2025
Zondag 14 September 2025
Speaker
Zaterdag 13 September 2025
 'Advertising in 2030': WPP Media buigt zich over evolutie van media en platformenVrijdag 12 September 2025
 System 1 en Effie isoleren "creatief dividend"Vrijdag 12 September 2025
Woensdag 10 September 2025
 DV noteert stijgende performance voor digitale campagnesDinsdag 9 September 2025
Maandag 8 September 2025
 Reclamebestedingen in lineaire tv gedeeld door drie in tien jaar tijdZondag 7 September 2025
 Teads en Lumen vragen aandachtDinsdag 26 Augustus 2025
 WARC en TikTok buigen zich over search voor searchDonderdag 21 Augustus 2025
Donderdag 21 Augustus 2025
 Google, Meta en Amazon vertegenwoordigen meer dan de helft van 's werelds mediabestedingenWoensdag 20 Augustus 2025
Zondag 13 Juli 2025
 European Audiovisual Observatory buigt zich over film- en serieconsumptie op SVOD-platformenDinsdag 8 Juli 2025
Maandag 7 Juli 2025
 Toegang tot nieuws: wat voor impact heeft zero-click search op Belgische media?Maandag 7 Juli 2025
Zondag 6 Juli 2025
 Sociale media en AI sturen koopgedrag jongerenZondag 29 Juni 2025
Zondag 29 Juni 2025
Zondag 22 Juni 2025
 RTBF en VRT nog altijd goed geplaatst in CIM Audio on DemandVrijdag 20 Juni 2025
 CIM RAM: Radio 1 stijgt strafVrijdag 20 Juni 2025
 Nieuwsbarometer: wantrouwen en nieuwsmijding kenmerken jongere generatieWoensdag 11 Juni 2025
 WFA bevestigt dat werkingscontext van adverteerders almaar lastiger wordtWoensdag 11 Juni 2025
 Havas analyseert tweedehandsmarkt in BelgiëWoensdag 4 Juni 2025
 State of the Media: journalisten versus nieuwsconsumptie vandaagWoensdag 4 Juni 2025
Zondag 25 Mei 2025
 Digitale reclame rondt (ruimschoots) kaap van 100 miljard euro in EuropaDonderdag 22 Mei 2025
Zaterdag 17 Mei 2025
 Nvidia treedt toe tot top 5 van BrandZDonderdag 15 Mei 2025
 Nanny State documenteert interventieniveau van Belgische Staat in levenskeuzes van burgersDonderdag 15 Mei 2025
 Hoe fake news zorgen baartDonderdag 15 Mei 2025
Woensdag 7 Mei 2025
Dinsdag 6 Mei 2025
Interview
 Koenraad Deridder (CIM): "We hebben heel wat gedaan het afgelopen jaar, maar we zijn nog lang niet klaar"Maandag 5 Mei 2025
Zondag 27 April 2025
Vrijdag 25 April 2025
Donderdag 24 April 2025
Dinsdag 15 April 2025
 Mediafin maakt spectaculaire entree in CIM Audio on DemandDinsdag 15 April 2025
Woensdag 2 April 2025
 'The New Life of The Living Room': Lineaire tv nog steeds vertrekpunt van tv-consumptieDinsdag 1 April 2025
 CIM Audio on Demand illustreert dominantie openbare omroepenDinsdag 25 Maart 2025
Dinsdag 25 Maart 2025
Dinsdag 18 Maart 2025
 Nieuws van OriginDinsdag 18 Maart 2025
Maandag 17 Maart 2025
 OOH-bestedingen groeien met 16%Vrijdag 14 Maart 2025
 GroupM analyseert impact van reclame op searchMaandag 10 Maart 2025
 Gaan Bain en WPP Kantar Worldpanel overlaten?Maandag 10 Maart 2025
Maandag 24 Februari 2025
Donderdag 13 Februari 2025
 maRadio.be en Ipsos duiden opkomst van digitale radioDonderdag 13 Februari 2025
Donderdag 13 Februari 2025
 Retail Media geanalyseerd door UnlimitailDonderdag 13 Februari 2025
Zondag 9 Februari 2025
 Grote veranderingen voor CIM Internetstudie  Dinsdag 4 Februari 2025
 PIM Trendrapport 2025 roept op tot eenvoud, verbinding en houvastMaandag 3 Februari 2025
 Biggie identificeert vier trends voor 2025  Maandag 3 Februari 2025
Zondag 26 Januari 2025
 'The Future 100': VML identificeert 100 trends die consumentengedrag en merkomgeving zullen vormgeven in 2025Woensdag 22 Januari 2025
 Kantar Group en H.I.G Capital ondertekenen akkoord voor overname van Kantar MediaVrijdag 17 Januari 2025
Vrijdag 17 Januari 2025
Dinsdag 14 Januari 2025
Zondag 12 Januari 2025
Maandag 6 Januari 2025
 Meaningful Brands: vier lokale merken in de Belgische top tienMaandag 23 December 2024
 Media Reactions: insights van Deniz Sariyildiz (Kantar Belgium)Maandag 16 December 2024
 De toekomstige shopper, inzichten door Denis Ghys (VML)Zondag 15 December 2024
Zondag 15 December 2024
 USA: meer dan de helft van programmatic investeringen bereikt consumenten nietVrijdag 13 December 2024
 Video Observer: 5 - 57 - 87Dinsdag 10 December 2024
Zondag 8 December 2024
 MM Mood Indicator: eerste insightsZaterdag 7 December 2024
Vrijdag 6 December 2024
 Opmars Gen AI zet muziek- en audiovisuele industrie onder drukDonderdag 5 December 2024
 Reclamebestedingen 2025: dentsu mikt op +5,9%Dinsdag 3 December 2024
 Neemt Ipsos Kantar Media over?Maandag 2 December 2024
Maandag 2 December 2024
Donderdag 21 November 2024
 dentsu buigt zich over CMO-prioriteiten voor 2025Woensdag 20 November 2024
Donderdag 14 November 2024
 WARC Marketer's Toolkit 2025: optimisme te overWoensdag 13 November 2024
 Life Trends van Accenture Song en hun paradoxenZondag 27 Oktober 2024
Zondag 27 Oktober 2024
 Google associeert zich met WARC om merkbekendheid te stimulerenVrijdag 25 Oktober 2024
Dinsdag 22 Oktober 2024
Zoeken
Op zoek naar iets ?
Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.
NEEM CONTACT MET ONS OP
MEDIA MARKETING
MARCOM WORLD SRL
Mix Brussels - Vorstlaan 25 bus 5
1160 Brussels - Belgïe
E-mail : info@mm.be
Managing Director
Jean-Vianney Philippe
General Manager
Fred Bouchar
Chief Editor
Damien Lemaire
Chief Editor
Griet Byl
Business & Development Manager
Sophie Aelvoet
Journalist
Bart Cattaert
Edit your dashboard
Voeg een "Watcher" toe
Voeg een "Watcher" toe
                U kunt een watcher eenvoudig toevoegen door een of meer trefwoorden in te vullen. 
Elke dag van de week wordt er een e-mail naar u verzonden met het laatste nieuwsberichten dat beantwoorden aan uw Watchers.             
Artikel voorbehouden aan onze leden
Nog geen lid van MM ?
Krijg gedurende een maand gratis toegang tot al onze digitale content.

| Daily | Freemium access | 
| 5 x week | MM e - News | 
| 1 x week | MM Brunch | 
| 1 x week | MM Tech | 
| 10 x year | MM Best of Research | 
| 10 x year | MM Blue | 
| 4 x year | MM Magazine (digital) | 
Cookies
Door het raadplegen van deze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies die jouw ervaring, de werking en het aantal bezoekers van onze website meet. Meer info