Fr

BLUE

Publicis blijft taboes inzake kanker op het werk bestrijden

Maandag 3 Februari 2025

Publicis blijft taboes inzake kanker op het werk bestrijden

De Publicis Foundation, die nog steeds gesteund wordt door grote groepen zoals Accor, AXA, L'Oréal, Nestlé, Pfizer en Sanofi, werkt verder aan de ontwikkeling van haar ‘Working With Cancer’ programma dat twee jaar geleden werd gelanceerd om het stigma van ziekte op de werkvloer te bestrijden en een meer open en ondersteunende omgeving te creëren. Er wordt een sensibiliseringscampagne gelanceerd om bedrijven aan te moedigen hun werknemers de tijd te geven die ze nodig hebben om zich te laten screenen op kanker.
 
Screening Time Off’ biedt bedrijven een reeks tools om werknemers te ondersteunen op het vlak van preventie. De stem van actrice en borstkankeractiviste Jenna Fischer wijst werkgevers op de dringende noodzaak om dergelijke regelingen in te voeren zodat werknemers preventieve zorg als prioriteit in hun agenda kunnen opnemen.

Archief / BLUE