Fr

BRANDS

Brocom presenteert 'Manifest van de Makelaar'

Woensdag 23 April 2025

Brocom presenteert 'Manifest van de Makelaar'

Als onderdeel van zijn communicatiestrategie voor verzekeringsmakelaars en in samenwerking met AddRetail presenteert Brocom een video die de rol, de toegevoegde waarde en vooral de betrokkenheid van makelaars bij hun klanten belicht.
 
Dit ‘Manifest van de Makelaar’ dat tot stand kwam met medewerking van 37 vrijwillige makelaars, wil de merkbelofte van Brocom – ‘Je makelaar, je beste verzekering’ betekenis geven.
 
De spot in een productie van The Image Factory met een soundtrack van Pan, werd voorzien van een aantal korte tv-spots, die momenteel worden uitgezonden.
 
“Onze ambitie is om niet één gezicht, maar een veelheid aan gezichten van verzekeringsmakelaar te tonen. Want het is het persoonlijke engagement van elke makelaar tegenover zijn of haar klanten dat het verschil maakt. Dit Manifest bevestigt opnieuw de troeven en de expertise van makelaars, maar legt vooral de nadruk op de unieke relatie die zij bieden. De klant kan altijd rekenen op zijn makelaar. Op elk moment”, zegt Christine Jean, sinds juni 2024 managing director van Brocom.

Archief / BRANDS