Fr

BRANDS

Lidl kan het met BBDO

Dinsdag 28 Januari 2025

Lidl kan het met BBDO

BBDO heeft een nieuw merkplatform voor Lidl ontwikkeld. Dat positioneert de smart discounter als perfecte partner voor onverwachte gebeurtenissen in het dagelijkse leven.

‘Dat lukt, ‘k heb Lidl’ start met een tv- en OLV-campagne die bestaat uit twee spots. In een van de spots speelt een bekende voetballer die kenners meteen zullen herkennen...
 
Elke De Vuyst, marketing director Lidl BeLux: “Als smart discounter willen we onze Lidl shoppers als het ware shortcuts aanreiken die hun leven iets onbezorgder maken. We houden de prijs op het kasticket laag en de kwaliteit hoog, wat hen toelaat om meer te doen met hetzelfde geld. Eens vaker iets nieuw proberen, improviseren, minder volgens wat anderen van je verwachten leven… Met ‘Dat lukt, ‘k heb Lidl’ brengen we deze boodschap op een inherent optimistische manier, met uiteraard een dikke Lidl-knipoog.”

Archief / BRANDS