Fr

PARTNER CONTENT

Transfer wordt 12 - Kids are cool with Transfer

Zondag 19 November 2023

Transfer wordt 12 - Kids are cool with Transfer

Deze week blaast Transfer twaalf verjaardasgskaarsen uit. Daarom stelt de reclameregie vijf dagen lang, haar vijf thema’s voor. Startende met de jongsten: Kids are the future!
 
Het is daarom cruciaal hen te benaderen via de juiste platformen met de juiste boodschap. Hoe pakken adverteerders dit aan? Welke regels gelden er en wat houdt deze generatie bezig?
 
Op 21 september 2023 organiseerde Transfer de Kids Day, net om op deze prangende vragen een antwoord te bieden. Het evenement onthulde een diepgaand onderzoek in samenwerking met Human8 over Gen-Alpha, de opkomende generatie die onze toekomst zal bepalen. Het is van belang om in dialoog te gaan met de kids-doelgroep en hen op de juiste manier te benaderen als adverteerder.
 
Transfer positioneert zich als sterke partner voor adverteerders van kindermerken in de Belgische reclamemarkt. Als onderdeel van The Walt Disney Company heeft de regie niet alleen Disney Channel en Disney Junior in haar portfolio. In combinatie met Cartoon Network, Nickelodeon, Nick Junior en Studio100 TV, garandeert The House of Thematics haar positie als nationale marktleider op de kidsmarkt.
 
Meer weten? Raadpleeg de website voor meer informatie.

Archief / PARTNER CONTENT