Fr

PARTNER CONTENT

Hoe de uitdaging van papieren folders aangaan

Vrijdag 1 September 2023

Hoe de uitdaging van papieren folders aangaan

Freedelity, specialist in het beheer van marketingdatabases en innovatieve methoden voor het verzamelen en verwerken van data voor retail, maakte een serie video's over de uitdagingen waar retail media voorstaan.
 
Na de organisatie van data en het belang van privacy-friendly databeheer, buigt Freedelity zich nu over de uitdagingen die het aangekondigde einde van printfolders met zich meebrengt.
 
Het is een actueel onderwerp dat de sprekers van de dag – in casu Bruno Van Boucq (oprichter van Proxistore dat gespecialiseerd is geografisch getargete digitale reclame) en Paul Hermay (CEO van het Franse omnichannel adviesbureau Promicy) – duidelijk inspireerde.
 
Voor hen betekent de verdwijning van folders dat we opnieuw moeten nadenken over commerciële dynamisering, van eenvoudige productpromoties tot meer globale vormen van promotie die het verkooppunt, diensten, expertise, enz. omvatten. En bovenal moeten we retail opnieuw betekenis geven, in het licht van de mogelijkheden die digitale media bieden, en meer specifiek Europese Ad Tech en lokale media.
 
Ze leggen hier uit waarom en hoe.

Archief / PARTNER CONTENT