Fr

PARTNER CONTENT

Balnz & schermtijdbeheer: een kans voor geëngageerde merken

Dinsdag 8 April 2025

Balnz & schermtijdbeheer: een kans voor geëngageerde merken

In deze nieuwe aflevering van Think Ahead, de podcast van RMB's MarCom-afdeling over onderzoek en nieuwe mediatrends, focust Sébastien Haas, oprichter van Balnz, op de kern van een maatschappelijk geworden probleem: overmatig schermgebruik. 
 
Met een gemiddelde van 5 tot 6 uur schermtijd per dag zitten jongeren dus bijna 15 jaar van hun leven aan hun smartphone gekluisterd. Inspelend op deze alarmerende vaststelling biedt Balnz een innovatief alternatief: een sympathieke en motiverende gamification app, die werd ontworpen om - zonder een schuldgevoel te geven - digitale soberheid te stimuleren.
 
Op het programma van deze podcast: stand van zaken, concrete oplossingen en vooral kennismaking met een nieuwe aanpak waarbij digitale deconnectie een spel, een uitdaging, ja zelfs een bron van trots wordt. Voor merken is Balnz een kans om zich aan te sluiten bij een zinvol project dat digitale duurzaamheid promoot en een jong, geconnecteerd… maar bewust publiek bereikt.

Een aanrader voor al wie digitale consumptie en verantwoordelijkheid met elkaar wil verzoenen. Meer info vindt u op rmb.be.

Get inspired by our expertise! 
THINK AHEAD. 

Archief / PARTNER CONTENT