Fr

PARTNER CONTENT

Ben je een van 's lands zes beste bureaus of misschien zelfs het meest positieve?

Woensdag 22 December 2021

Ben je een van 's lands zes beste bureaus of misschien zelfs het meest positieve?

Om dat te weten, is er maar een enkele mogelijkheid: een – of misschien zelfs meerdere – dossiers indienen voor Agency of the Year 2022, de competitie die Media Marketing organiseert met PitchPoint, en die de beste bureaus van de afgelopen twaalf maanden bekroont. Naast de gelijknamige titel verkiest de jury ook het Best Newcomer Agency, Most Entrepreneuria Agencyl, Innovator Agency, Specialist Agency en de Best Place To Work.
 
Dit jaar komt er een nieuwe award bij die helemaal aansluit bij de tijdsgeest: de Positive Impact Award die zal worden toegekend aan het bureau dat aantoont dat het elke dag streeft naar een positieve impact, op het milieu of op het vlak van diversiteit en inclusie, zowel intern als extern.
 
De laatste reden om mee te doen die de competitie niet te missen maakt: de jury die vooral bestaat uit eersteklas adverteerders, te beginnen met voorzitter José Fernandez (D'Ieteren). Hij krijgt het gezelschap van Naomi Osorio Galan (Coca-Cola), Sandrine Decleer (BASE), Pascale Heesterbeek (SNCB/NMBS), Romina Malacuso (Lampiris/TotalEnergies Power & Gaz Belgium), Femke Brouns (Polestar), Andy van Hassel (Duvel Moortgat), Luc Latour (AXA Belgium), Thomas Lejeune Debarre (Decathlon), Nicolas Lambert (FairTrade Belgium) en last but not least, Henry Van Vyve (Meurisse). Ook Johan Vandepoel, de CEO van de ACC zetelt in dit toch al stevige panel.

Overtuigd?
Schrijf dan voor 4 februari 2022 online een of meerdere dossiers in voor de enige competitie binnen de sector die je business echt in de schijnwerpers plaatst.
 
Vragen?
Neem contact op met damien@mm.be.

Archief / PARTNER CONTENT