Fr

AWARDS

Eurobest: Volvo en D'Ieteren winnen Gold met FamousGrey en Happiness

Maandag 12 December 2022

Eurobest: Volvo en D'Ieteren winnen Gold met FamousGrey en Happiness

Onze troepen slaagden erin 13 van de 26 shortlists op Eurbest 2022 hard te maken. In totaal keren ze huiswaarts met 3 Gold, 5 Silver en evenveel Bronze.
 
FamousGrey pakt twee keer Gold met 'Volvo Street Configurator' voor de Zweedse fabrikant in de categorieCreative eCommerce (illu).
 
Happiness wint een Gold (Creative Strategy), een Silver (PR) en twee Bronze (Creative Strategy en PR) met HUSK / D’Ieteren.
 
mortierbrigade krijgt twee keer Silver voor 'The umbilical cord' en Equal Pay Day (Film) en een Bronze met 'The poncho posters' voor Brussel Mobiliteit (Outdoor).
 
De twee resterende Silver vallen te beurt aan Lucy en Mutant, respectievelijk met 'The Talk' voor Vlesp (Healthcare) en 'Think in color' voor Knack / Le Vif (Creative Data).
 
Last but not least veroveren LDV United en Wunderman Thompson elk een Bronze: eerstgenoemde met 'Bricks from a legend' voor Jumbo (Brand Experience & Activation), laatstgenoemde met The XXXtra age check" (Media) voor Child Focus.
 
Het volledige palmares staat hier.

Ter herinnering, de Grand Prix en Special Awards worden op 14 december bekendgemaakt.

Archief / AWARDS