Fr

PARTNER CONTENT

Maak kennis met de Snapchat Generation

Dinsdag 16 November 2021

Maak kennis met de Snapchat Generation

Hebben Gen Z en Millennials afgedaan? Misschien is het tijd om in te zetten op de Snapchat Generation. Die vertoont immers gedrag dat zeer interessant is voor adverteerders.

Gen Z. Millennials. Het zijn termen om aan te duiden tot welke generatie iemand behoort. Ze zijn dan ook buitengewoon handig voor adverteerders, die zo kunnen volgen in welke levensfase de doelgroep zit. 

Na een aantal jaren is er weer een nieuwe generatie die over eigen middelen beschikt en aan het consumeren slaat. Dat moment is uitermate belangrijk voor adverteerders. Het is namelijk dan dat voor een heel aantal productcategorieën de voorkeur zich vormt.

Maar wat als we van de Snapchat Generation zouden spreken? In plaats van Milliennials of Gen Z. Wat als we gelijkaardig gedrag belangrijker gaan vinden dan de leeftijd van iemand? Wat als we socio-demografische aspecten ondergeschikt maken aan een hobby of een levensstijl? Tegenwoordig zegt gedrag meer over iemand dan waar hij woont of tot welke sociale klasse hij behoort.

Het idee is minder vergezocht dan het op het eerste zicht lijkt. De Snapchat Generation heeft immers best wat gemeen.

Ontdek wat hen bindt en hoe je als adverteerder hiermee je voordeel kan doen!

Archief / PARTNER CONTENT